Μυστικά για όνειρα γλυκά

oneira-glyka

Πώς, πού και πόσο κοιμάστε; Γνωρίζετε ότι ο ύπνος συμβάλλει στη σωματική, ψυχική και πνευματική υγεία μας;

Ο ύπνος είναι τόσο απαραίτητος για τη ζωή μας και κυρίως για την ποιότητά της.
Ο καλός (ποιοτικός) ύπνος, εκτός ότι μας ξεκουράζει, κυρίως μας εξασφαλίζει υγεία. Ο κακός ύπνος μπορεί να προκαλέσει πονοκεφάλους, κακή διάθεση, κούραση, πόνους στη σπονδυλική στήλη και τον αυχένα, μουδιάσματα σε διάφορα σημεία του σώματος. Όλα αυτά τα συμπτώματα μειώνουν τις αντοχές μας και τα αντανακλαστικά μας, με αποτέλεσμα να γίνουμε επιρρεπείς σε μία πληθώρα ατυχημάτων. Τα μυστικά για όνειρα γλυκά, σε έναν καλό και ποιοτικό ύπνο κρύβονται στο πως, το που και το πόσο κοιμόμαστε.

Πως κοιμόμαστε: Θα πρέπει στο χώρο όπου κοιμόμαστε, να εξασφαλίσουμε τις καταλληλότερες συνθήκες:

  • Το φως δεν πρέπει να είναι αναμμένο, γιατί μας κρατά σε εγρήγορση και έχουμε ύπνο ανήσυχο. Προτιμήστε μικρούς λαμπτήρες για να σπάει το σκοτάδι
  • Επίσης, δεν πρέπει να αφήνουμε αναμμένη την τηλεόραση ( ή ραδιόφωνο), η οποία θα κάνει και θόρυβο.
  • Στην κρεβατοκάμαρα πρέπει να επικρατεί ησυχία
  • Ως προς τη θερμοκρασία τώρα, αυτή σύμφωνα με τους ειδικούς, θα πρέπει να είναι 18-19 βαθμοί Κελσίου για τους ενήλικες και 21-22 για τα παιδιά.
  • Το υπνοδωμάτιο θα πρέπει να αερίζεται καθημερινά.
  • Το αερόθερμο είναι απαγορευτικό την ώρα του ύπνου, γιατί ξηραίνει την ατμόσφαιρα.
  • Απαγορεύεται το κάπνισμα
  • Όχι πολλά έπιπλα, ώστε να αποφεύγετε την ακαταστασία, έχοντας πολλούς χώρους ελεύθερους

Πόσο κοιμόμαστε; Δεν χρειάζονται όλοι οι άνθρωποι τις ίδιες ώρες ύπνου, άρα δεν ισχύει αυστηρά το 8ωρο ύπνου που λένε οι ειδικοί. Πάντως ο λίγος ύπνος σχετίζεται με την εμφάνιση προβλημάτων στον οργανισμό μας και στον τρόπο που λειτουργεί. Η έλλειψη ύπνου σχετίζεται σύμφωνα με έρευνες των επιστημόνων, με την παχυσαρκία και τα προβλήματα που αυτή δημιουργεί, προκαλεί έλλειψη μνήμης, δυσκολία συγκέντρωσης, δυσκολία προσαρμογής στο κοινωνικό σύνολο. Προσπαθήστε να πηγαίνετε κάθε μέρα την ίδια ώρα για ύπνο, να αποφεύγετε την κατανάλωση αλκοόλ και καφέ λίγο πριν έρθει η ώρα να κοιμηθείτε, μην τρώτε λιπαρά φαγητά το βράδυ γιατί δυσκολεύουν την πέψη και τέλος, εάν δεν νυστάζετε να σηκώνεστε από το κρεβάτι και να ασχολείστε με κάτι χαλαρωτικό, που θα σας επιτρέψει να κοιμηθείτε σε μικρό χρονικό διάστημα.

by admin